Monday, July 27, 2009

Baby want BRAINS


The Zombie craze is never ending and I can't help but think that the children's market is being neglected :) Here is my addition to the cause, a little hungry zombie baby.

BRAINS!

16 comments:

jake said...

aaaaaaaawwwwwwwwwwww

Fabian said...

EEeeaakk! Kill it!! Damn crazy cool, Skottie!!!! I hate you because your art is so beautiful! :)

Roland said...

Sick but also sick

valium said...

hahaha !!! so wickedly cool !!
[and it also kinda depicts my current state of mind...]

Tom said...

Creepy and cool! Great drawing!

Joe Romano 2 said...

Ok, that is freakin me out!!!! Creepy, but funny all wrapped up in one scary ball of drool. (what the hell goes on in your head?)

Nice work

Evan Bonifacio said...

Smells like awesome!

Vishal said...

The first thing that popped into my head was, "This would be even cooler if the baby was munching on a cute zombie kitten!"

...Does that make me a bad person?

TreeMan said...

I hear ya, i did this piece last year...go zombie babies
http://BrainTreeStudios.deviantart.com/art/Zombie-Baby-Apocalypse-86837336

Steve Daniels said...

cool drawing Skottie,is this going in the baby's room. Little zombies all over the walls, what did Casey say about it.

An said...

terrorific good. Saúdos

Ben Holliday said...

[IMG]http://i54.photobucket.com/albums/g90/b_holliday/SSL22825.jpg[/IMG]

heres my zombie baby!

Ben

igl said...

yahhrrgh...,braineatingbaby, it´s no fake!!! great :-D !!!

David said...

Is that what Casey's gonna spit outta her gyneie in a few months? Hahaha!

David said...

Just playing son. Shit looks boss, as usual.

freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,